Regulamin pobytu
Zadbajmy wspólnie o komfortowy pobyt – oto kilka ważnych informacji.
Regulamin pobytu gości
1. Apartament wynajmowany jest na doby, w ramach świadczonej usługi noclegowej.
2. Doba trwa od godziny 15.00 do godziny 10.00.
3. Gość zobowiązuje się uregulować należność za cały okres pobytu w dniu przyjazdu.
4. Właściciel nie wyraża zgody na pobyt zwierząt w apartamencie.
5. W Apartamencie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.
6. Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
7. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenie wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób. Zabrania się ingerencji Gościa w wyposażenie, układ, rozmieszczenie mebli oraz zabezpieczenia apartamentu.
8. W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Właściciel za nie przestrzeganie zakazu palenia może oczekiwać opłaty w wysokości 200 PLN.
9. Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych lokatorów, Właściciel może pobrać karę w wysokości 500 zł.
10. W przypadku zgubienia lub nieoddania karty basenowej Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 500 zł.
11. Wszelkie wydarzenia które nie dzieją się wewnątrz obiektu nie są przez nas gwarantowane i nie mamy na nie wpływu. Wszelkie nagłe zmiany pogody, wypadki i inne zdarzenia losowe – nie dotyczą one wynajmu i w żaden sposób nie można wynajmu z nimi wiązać i rościć z tego tytułu praw do zwrotów kosztów itp.
12. Dokonanie rezerwacji wiąże się z wpłatą zadatku lub całości za pobyt. Nie ma możliwości wycofania zadatku lub całości wpłaty w przypadku nagłych zmian w planach Gości. Jeśli w jakimkolwiek przypadku Gość zmuszony jest do wcześniejszego wymeldowania z przyczyn nie zależnych od Apartamentu– nie przysługuje mu prawo do żądania zwrotu wpłaconych pieniędzy za niewykorzystany pobyt
13. Właściciel zobowiązuje się do zapewniania warunków do pełnego wypoczynku gościa.
14. Właściciel zobowiązany jest zapewnić wymianę bielizny pościelowej i ręczników przed przybyciem Gościa.
15. Właściciel zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń Apartamentu oraz czystości i porządku w przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków.
16. W dniu przyjazdu właściciel zobowiązany jest do przekazania wszystkich kodów i haseł dostępu aby Goście bez problemu przybyli do Apartamentu.